Concertreis naar Berlijn

De voorbereidingen zijn in volle gang !

Berlijn

Na Corona-uitstel gaat de Bouw- en Infraharmonie op concertreis. Na Frankrijk is het reisdoel deze keer Berlijn. Het orkest gaat rond Hemelvaart vijf dagen op stap. Naast de leden is ook de aanhang welkom zodat er een forse groep van ongeveer 60 deelnemers deelneemt.

De BIH probeert ongeveer eens per 5 jaar een buitenlandreis te maken en deze keer is Duitsland aan de beurt. Een dag voor Hemelvaart reizen we per touringcar, begeleid door een busje voor het slagwerk, naar Berlijn. Vanuit een hotel in het centrum van Berlijn zullen we drie dagen leuke en ontspannende activiteiten ondernemen en de zondag na Hemelvaart terugreizen naar Harderwijk. Het programma bestaat uit een mooie afwisseling van concerten, gezamenlijke uitjes en de mogelijkheid om zelfstandig Berlijn te verkennen. Waarschijnlijk zullen we vier concerten geven op verschillende plekken in en bij Berlijn, met hopelijk veel publieke belangstelling.
Na twee jaar Corona-stilte kijken we erg uit naar een onvergetelijke reis met veel hoogtepunten.