De mooiste stukken van de afgelopen 10 jaar

Koningsconcert 30 april 2023 Koningkerk Voorburg

KC 30 april 23

Wat hadden we een fijn concert afgelopen zondag in de Koningkerk! We waren voor de tiende (en laatste) keer te gast in de serie Muziek in de Koningkerk. Het was een hartverwarmend concert onder leiding van Dick Teunissen, met hoogtepunten uit de afgelopen 10 concerten. Andrew Wright soleerde op zowel piano als orgel in o.a. Rhapsody in Blue en Cantique de Jean Racine. U kunt ons concert terugluisteren via https://muziekindekoningkerk.nl/concertgemist/.
Foto's: Mary Berkhout (orkest) en Mieke Teunissen.