Reünie concert

Op 10 juni 2023 organiseren wij een reünie-repetitie en -concert voor alle leden en oud-leden.

Groepsfoto Zierikzee klein

Als Bouw- en Infraharmonie, vroeger Wegenbouwkapel, kunnen we terugkijken op ruim 40 jaar prachtige concerten en concertreizen in binnen- en buitenland, onder leiding van dirigent Dick Teunissen. Een mooi moment om samen terug te blikken en nog eens de ‘oude sfeer’ te proeven. En om bekende gezichten van toen te ontmoeten!

Het is de bedoeling om op 10 juni ’s ochtends vanaf 10.00u samen te repeteren en in de namiddag een concert te verzorgen. Daarnaast zal er natuurlijk gelegenheid zijn om herinneringen te delen en bij te praten. De eindtijd van de reünie zal rond 18.00u zijn. Locatie zal in, of nabij, Harderwijk zijn.

Er zijn geen kosten verbonden aan deze dag (behalve uw reiskosten). Koffie/thee en andere drankjes zijn gratis, lunch dient u zelf mee te nemen.

We vinden het erg leuk als u komt! Het is ook mogelijk om alleen de repetitie of het concert bij te wonen.

Bent u geïnteresseerd? Mail dan uiterlijk 1 maart aan: secretaris@bouw-eninfraharmonie.nl